Sommige bedrijven hebben merkwaarden, andere hebben alleen rationele beschrijvingen zoals kwaliteit of betrouwbaarheid. Maar de belangrijkste vragen voor elke merk zijn; WAAROM bestaat uw bedrijf en wat is de RELEVANTIE? TRENDLOGIC is gespecialiseerd in het benoemen van deze relevantie en het vertalen ervan in WAARDEN. Door het optimaliseren van deze waarden en deze te vertalen naar STIJLVISIE, zorgen wij ervoor dat alle werknemers binnen uw bedrijf dezelfde doelstellingen hebben. Door het verbinden van BEELDEN met WOORDEN, maken we elk RATIONEEL positioneringverhaal EMOTIONEEL levend. Merken en marketing zijn het startpunt van alles wat TRENDLOGIC doet. Samen met mensen uit het bedrijf creëren we een strategisch verhaal waardoor uw merkpersoonlijkheid duidelijk wordt. We visualiseren, analyseren en bepalen de waarden van uw bedrijf of productcollectie. TRENDLOGIC positioneert en visualiseert uw MERK en PRODUCT in WOORD en BEELD. Het vergroot uw bedrijfs- of productzichtbaarheid en creëert MERKRELEVANTIE. CREËREN VAN EIGENWAARDE Tijdens het werken als een designdirector heeft Sandra ervaren wat de effectiviteit van het creëren van merkbewustzijn voor het totale bedrijf doet. Het gevoel van eigenwaarde en relevatie moet in alles eerst duidelijk zijn. TRENDLOGIC gelooft in het belang van een VERBONDEN WAARDEPROPOSITIE.
BRAND
Directeuren, managers, inkopers, marketing- en salesteams zijn een vitale kracht, die alleen een meerwaarde geeft indien het merk duidelijk is. Om relevant te zijn, moet een bedrijf verbonden zijn met hun waarden zowel rationeel maar nog belangrijker ook emotioneel. Voor meer informatie over merkadvies of trendpresentaties tijdens een evenement, neem dan CONTACT op met Sandra Könings-Blokdijk, TRENDLOGIC Bv.
GEDACHTE
“Effectiever werken kan door het combineren van emotionele waarden met rationeel denken.”
– Sandra Könings-Blokdijk
EVENEMENTEN
Zodra er meer bekend is wordt het gecommuniceerd.